Thursday, February 19, 2015

Жестоки уравнения

Обясних на Стоян, че хората порастват, остаряват и умират, и това важи и за него.
- Но аз не искам да умирам - каза с треперещ глас той - Аз искам да съм Стоян!
- Добре. - казах му и той веднага се успокои и забрави за проблема. Сигурно е решил, че зависи от мен и че държа положението под контрол.

***

Междувременно, Петър все още пълзи, и се изумява от странните свойства на действителността, а именно:
  • не можеш да вземеш нещо, което стои върху масата, ако бъркаш с ръка под масата - ръката не преминава през повърхността.
  • не можеш да вземеш нещо, ако вече си взел нещо друго и си свил юмрука си около него
  • не можеш едновременно да държиш нещо в свития си юмрук, без да го пускаш, хем да го изядеш
***

Пуснахме Стоян пробно на детска градина и той се вписва перфектно, за разлика от мен на неговата възраст.

No comments:

Post a Comment